Filtres
Creér une alerte
Trier par
  • Pertinence
  • Date
Lieu Exact
  • Auto
  • Lieu Exact
  • Moins de 15 km
  • Moins de 25 km
  • Moins de 35 km
  • Moins de 45 km
  • Moins de 55 km
  • Moins de 65 km
  • Moins de 75 km
Société
  • Actiris
Agence d'emploi
  • Unique
  • AGO Jobs & HR

Offres d'Emploi Assistant Manager à Berchem-Sainte-Agathe

1 - 15 de 16
1 - 15 de 16
Résultats de Recherche - Emploi Assistant Manager à Berchem-Sainte-Agathe
Page Personnel-Berchem-Sainte-Agathe
We are currently looking for a Management Assistant for our client, a leading and innovative company in the media sector. The company is based in Brussels, easily accessible by public transport and car. Functieomschrijving As a Management Assistant...
Actiris-Berchem-Sainte-Agathe
des puéricultrices et du personnel d'entretien : horaires, planning des tâches, entrées-sorties  •  Assurer le management et la direction des équipes : accueil et intégration, cycle de développement, bien-être, motivation, gestion des réunions et de conflits  •  Gérer...
actiris.brussels -
AGO Jobs & HR-Berchem-Sainte-Agathe
van een bachelor en kan een relevante ervaring als management assistant/exectuive assistant voorleggen.  •  Je bent drietalig (NL/FR/ENG)  •  Je bent administratief sterk en werkt nauwkeurig  •  Je bent klantgericht Aanbod We bieden je een boeiende functie...
Page Personnel-Berchem-Sainte-Agathe
external events (fashion shows, influencer events, etc.) Assisting the office manager with the day-to-day operations of the office. Managing office supply orders and inventory. Assisting with the management of company assets. Providing general...
Page Personnel-Berchem-Sainte-Agathe
and deliveries. Serving as a key point of contact between departments and external partners to streamline operations. Assisting with the drafting of documents, reports, and presentations related to ongoing projects, ensuring accuracy and clarity. Managing office...
Page Personnel-Berchem-Sainte-Agathe
International firm Functieomschrijving Agenda Management Organising meetings and conferences Timesheets management Be the right arm of the partner in all administrative responsibilities Manage and process expense Prepare presentations using MS...
Unique Zaventem - Vilvoorde-Berchem-Sainte-Agathe
gesprek en zal onze klant beslissen of ze je willen uitnodigen. Je wordt uitgenodigd voor een eerste telefonisch gesprek. Het 2de gesprek zal ter plaatse zijn met de manager en HR. Het bedrijf ligt in het noorden van Brussel en is heel gemakkelijk...

Offres d'emploi : Assistant Manager – Autres localités :

Credendo-Berchem-Sainte-Agathe
wereld. We zijn in volle groei maar streven ernaar het menselijke aspect te behouden in de manier waarop we met elkaar omgaan, van het hoogste tot het laagste niveau. Functieomschrijving Als Underwriting Assistant voer je administratieve taken uit ter...
Page Personnel-Berchem-Sainte-Agathe
and supportive workplace. Functieomschrijving As our Office and Event Coordinator, you'll be at the heart of our operations, ensuring smooth day-to-day activities while helping us organize impactful events. Your responsibilities will include: Managing office...
Page Personnel-Berchem-Sainte-Agathe
Functieomschrijving Als administratieve bediende zal je verantwoordelijk zijn voor: onthaal (fysiek & telefonisch) beheer & voorbereiding van vergaderzalen stock management & bestelling van kantoormateriaal organisatie van interne events (family day, onboarding...
Page Personnel-Berchem-Sainte-Agathe
Office (Word, Excel, PowerPoint). Strong multitasking abilities in a fast-paced environment. Proactive and able to work independently or as part of a team. Strong time management skills and ability to prioritize tasks. Adaptable to changing priorities...
Page Personnel-Berchem-Sainte-Agathe
Coordination: Assisting with internal projects, managing deadlines, and reporting progress. Report Creation & Analysis: Preparing clear reports and presentations for management meetings. Stakeholder Communication: Acting as the primary point of contact for...
Page Personnel-Berchem-Sainte-Agathe
Functieomschrijving As Customer Service DACH you will have following responsibilities: Handling Customer Inquiries : Responding to customer questions via phone, email, chat, or in person. Problem Resolution : Assisting customers with complaints, troubleshooting issues...
Unique Brussels-Berchem-Sainte-Agathe
Work closely with the relevant department Assistant to support meeting logistics for internal and external meetings. • Oversee the cleaning and instruct / liaise with the external cleaning team when necessary; • Coordinate maintenance...
Unique Halle-Berchem-Sainte-Agathe
talloze boeiende functies bij topwerkgevers . Van Customer Service, Supply Chain, HR, Finance, tot Management Assistant en Communicatie, tot Sales: je exploreert alle carrièremogelijkheden en ontdekt al doende waar je talenten liggen. En dit met een waaier...
12

Entreprises qui recrutent à Berchem-Sainte-Agathe :

Emploi Assistant Manager à Berchem-Sainte-Agathe – Offres semblables :

Elargissez votre recherche d'emploi :

Ne ratez plus aucune opportunité d'emploi !
Créer une alerte emploi pour : Assistant Manager, Berchem-Sainte-Agathe
Service gratuit. Vous pouvez annuler les alertes emails quand vous le souhaitez.
12
Recevez les offres par email !
Recevez toutes les nouvelles offres d'emploi pour : Assistant Manager à Berchem-Sainte-Agathe
Service gratuit. Vous pouvez annuler les alertes emails quand vous le souhaitez.